כך זה נראה: רכב פוגע בילד שחוצה במעבר חצייה ונמלט

מצבו של הילד שהוגדר ביום שישי קשה השתפר במהלך השבת בחסדי ה', וכעת הוא מוגדר בינוני. הוא מטופל ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בהדסה עין כרם
admin2 5 Comment on כך זה נראה: רכב פוגע בילד שחוצה במעבר חצייה ונמלט

מצלמות אבטחה תיעדו את הרכב מגיע במהירות לצומת בר אילן ביום שישי ודורס את הילד, שנפצע באורח קשה • אתמול הוארך מעצרו של הנהג הפוגע, צעיר בן 21, שלא הוציא מעולם רישיון נהיגה

צילום: צילום מסך
מצבו של הילד שהוגדר ביום שישי קשה השתפר במהלך השבת בחסדי ה', וכעת הוא מוגדר בינוני. הוא מטופל ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בהדסה עין כרם
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רכב מגיח לצומת, דורס את הילד בן השש שחוצה במעבר חצייה ונמלט. כך נראית תאונת "הפגע וברח" שאירעה שלשום בערב שבת, בצומת בר אילן בירושלים.

בר אילן: ילד חרדי בן 6 נפצע בתאונת 'פגע וברח'

אתמול נערך דיון בבית משפט השלום בירושלים בהארכת מעצרו של הנהג הפוגע, צעיר בן 21, שלא הוציא מעולם רישיון נהיגה. מעצרו הוארך עד מחר.

מצבו של הילד שהוגדר ביום שישי קשה השתפר במהלך השבת בחסדי ה', וכעת הוא מוגדר בינוני. הוא מטופל ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בהדסה עין כרם.

הנהג החשוד היה אמור להתחיל ביום ראשון הבא לבצע עבודות שירות על כך שנתפס נוהג ללא רישיון. אחיו, ששהה איתו במכונית נעצר גם הוא ומעצרו הוארך ביממה.

בני משפחתו של הנהג החשוד סיפרו אמש כי הם מכירים את משפחת הילד שנפצע. "הם מתגוררים לידנו. אנו מאחלים להם רפואה שלמה", אמרו. "אחת האחיות הייתה מטפלת של הילד שנפגע". על הטענה שהחשוד הסתיר את כלי הרכב שלו לאחר התאונה, אמרו אחיו: "זה דבר ידוע, טבעי ומקובל שכשאדם נכנס לפאניקה, הוא בורח".



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    ה ירחם חברים וחברות יקרים עם ישראל הואב אתכם לא עולים לכביש בלי רשיון

  2. 3

    מכיר את המשפחה מקרוב אנשים טוביים מאוד פשוט פאניקה כמו שכתוב בכתבה אבל צריך להעניש את הנהג

  3. 1

    צריך עונש חמור מאוד לנהג כדי שאחרים ילמדו מכך. הוא לא פחות מרוצח למרות שלא התכוון